söndag 22 juni 2014

Maj 2014


     

Antal böcker: 3
Antal sidor: 824
Påbörjade serier: 0
Avslutade serier: 0

Månadens bästa: Alla böckerna var relativt bra men jag måste ändå välja Den man älskar av Mari Jungstedt som den bästa boken denna månad.

Månadens sämsta: Ingen av böckerna denna månad var dålig men sämst av de tre var En sån där vidrig bok där mamman dör av Sonya Soyes.

Kommentarer: Att hinna läsa tre böcker under en månad där man är i slutskedet av terminen och examensarbete är för mig en bedrift. Jag är glad att det blev något annat läst än kurslitteratur över huvud taget.

Nästa månad: Jag kommer att plugga även i sommar så det återstår att se hur mycket tid det kommer att bli över för läsning i sommar. Jag hoppas dock att hinna läsa några böcker under sommaren i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar